✔ Fremragende


indlæser...
Forv. afsending i dag

Spar 5% Nyhedsbrev

FAQ & Hjælp

Tilbud

info@sportyfit.dk -
vi svarer hurtigst muligt

+45 71 90 11 48
Man - Fre kl. 9-15

indlæser...
Forv. afsending i dag

FAQ

Her er nogle af de mest almindelige spørgsmål, vi modtager hos Sportyfit. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os
Vi står altid klar til at hjælpe dig. Læs mere
Canva Design min 1

HOS SPORTYFIT HAR VI PRISGARANTI

Det betyder, at hvis du finder det samme produkt billigere et andet sted, matcher vi prisen. Så du kan altid være sikker på, at du får den bedste pris hos os.
Hvis du har fundet et produkt billigere et andet sted, skal du blot kontakte os, og vi vil sørge for at matche prisen for dig.

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hvis en vare eller størrelse er udsolgt, er det desværre ikke er muligt for dig at forudbestille den. Men vi anbefaler at du holder øje med varen på vores hjemmeside og skriver dig op på produktsiden til at få besked, så snart den kommer tilbage på lager.

Så kan vi garantere dig for at du får en mail, så snart den er landet på vores lager igen.

Bemærk at vores lagerstatus er vejledende og at der tages forbehold for fejl.

Du er også meget velkommen til at kontakte os
Hos Sportyfit har vi åbent online 24/7. Hvis du tilfældigvis befinder dig i nærheden af vores lager i Kolding på Nr. Bjertvej 103, er du mere end velkommen til at aftale afhentning af din ordre direkte fra lageret.

For mere information om afhentning, kan du besøge se mere her – Kan jeg afhente min ordre på jeres lager?.

Hvis du har brug for yderligere assistance eller har spørgsmål om specifikke produkter, er du mere end velkommen til at kontakte os. Vi vil også gerne hjælpe dig med at finde en specifik vare eller give dig yderligere billeder af en vare, hvis de billeder, der allerede er på vores hjemmeside, ikke er tilstrækkelige.
Absolut! Du kan købe vores gavekort på vores hjemmeside. Det eneste du skal gøre er at vælge det ønskede beløb og betale for det. Gavekortet vil automatisk blive sendt til dig via e-mail, klar til at blive givet til modtageren inden for få minutter.

Husk dog, at gavekortet ikke kan ombyttes til kontanter, men kun kan bruges til køb af produkter på vores hjemmeside. Gavekortet er gyldigt i 2 år fra bestillingsdatoen.
Ved bestilling af lagervarer før kl. 14.30 sender vi din pakke samme dag. Du kan derfor forvente at modtage pakken indenfor 1-2 dage efter.

Ved levering af din pakke kan der ske forsinkelser ved vores transportør. Da pakkerne bliver leveret med kørende transport, kan der være trafik, uheld eller andre uforudsete udfordringer, som kan medføre forsinkelser.

Levering til ikke-brofaste øer kan være en dag længere end estimeret.

Hvis du har lagt en ordre, som både består af lagervarer og bestillingsvarer, så sender vi først ordren samlet, når bestillingsvaren kommer til vores lager.

Levering med GLS
– Hjemmelevering til døren: Bestil inden kl. 14:30 i hverdagene = Forventet levering dagen efter
– Pakkeshop levering: Bestil inden kl. 14:30 i hverdagene = Forventet levering dagen efter
– Erhverslevering: Bestil inden kl. 14:30 i hverdagene = Forventet levering dagen efter
Du er altid velkommen til at afhente din pakke hos os på Nr. Bjertvej 103, 6000 Kolding.

Din pakke kan afhentes på alle hverdage i tidrummet mellem kl. 10-12. Eller efter special aftale. Du vil modtage en e-mail, når din pakke er klar til afhentning.

Hvis du ønsker at afhente din pakke i vores afhentningsboks åbent 24/7, kan du skrive ønsket afhentningstidspunkt i kommentarfeltet og vælge “Afhentning på lager” som fragtform.

Vores vareudlevering og lagerindgang finder du ved at køre højre omkring den sorte bygning.

Så snart din pakke afsendes fra vores lager, modtager du en e-mail med et link til tracking. Her kan du følge pakken. Der kan dog gå op til 24 timer før tracking kan ses på transportørens hjemmeside.

Track din GLS-pakke her.

Track din Danske Fragtmænd – levering her.

Du går ind på dette link og køber en fragt til Kr.49,- og skriver i kommentarfeltet hvilken ordre vi skal sende igen. GLEMT AFHENTNING AF PAKKE

Vi beklager fejlen og vil gerne hjælpe dig med at løse problemet hurtigt og uden ekstra omkostninger for dig. Vi vil sørge for at rette op på fejlen inden for en dag eller to.

For at gøre dette kræver det kun tre enkle trin fra din side (og du behøver ikke engang kontakte os):

  1. Kontroller først, om du har modtaget en anden vare end den, du har bestilt.
  • Er størrelsen på produktet blot angivet anderledes end på hjemmesiden?
  • Er navnet på produktet det samme som det, du har bestilt, men viser vores hjemmeside et andet billede end det, du ser?
  1. Hvis du har modtaget den forkerte vare, kan du blot udfylde vores online returformular her og markere feltet “Forkert vare leveret”.

  2. Vi modtager det forkerte produkt inden for 1-3 dage, og samme dag sender vi dig det rigtige produkt, så du kan have det inden for et par dage. Forkerte varer har højeste prioritet i vores returmodtagelse.

Desværre skal vi bede dig om at sende det forkerte produkt tilbage til os først, da vi har oplevet en stigende mængde af kunder, der tidligere har modtaget det rigtige produkt, men som ikke har returneret det forkerte produkt til os. Vi er lige så ærgerlige som dig over, at dette går ud over alle.

Vi dækker selvfølgelig alle fragtomkostninger.

Du bedes venligst sende en e-mail til os på info@sportyfit.dk, hvor du beskriver, hvad der er ødelagt, defekt eller smadret, samt vedhæfter et billede af produktet og emballagen.

Vi vil bestræbe os på at besvare denne mail så hurtigt som muligt i vores åbningstider og informere dig om, hvorvidt vi kan sende de berørte produkter.

Vores mål er at sikre, at du kan modtage de nye og forhåbentligt 100% intakte produkter inden for én eller to dage.

Det er ærgerligt, når man har set frem til at modtage en bestilling, og så viser det sig, at der er mangler i pakken. Vi beklager meget dette og håber på din forståelse.

Selvom vi har et stort lager med hurtige og effektive lagermedarbejdere, kan der desværre ske fejl i sjældne tilfælde. Vi vil dog sørge for at få løst problemet hurtigst muligt, da dette er noget, vi er kendt for.

Du kan kontakte os ved at sende en e-mail eller ringe til os og oplyse dit ordrenummer, navnet på det manglende produkt og eventuelt vedhæfte et billede af leveringen, hvis det vil hjælpe processen. Vi vil derefter straks sende det manglende produkt til dig, så du kan have det i morgen.

Vi vil også internt undersøge, hvad der kan have forårsaget fejlen, så vi kan undgå det i fremtiden.

Det er vigtigt at bemærke, at tidsvinduet for at annullere eller ændre din bestilling er relativt kort, når vi har meddelt dig, at den er ved at blive pakket og sendt fra vores lager. Hvis du ønsker at foretage ændringer, skal du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker, før pakken afsendes.

Når du har modtaget en e-mail med beskeden “Din ordre er nu pakket”, betyder det desværre, at det normalt ikke længere er muligt at ændre eller annullere din bestilling. På dette tidspunkt er pakken ofte allerede afhentet af vores logistikpartner og på vej til dig.

Hvis pakken allerede er afsendt, kan du selvfølgelig altid returnere den, når du har modtaget den. Vi vil gerne hjælpe dig på den måde, der passer bedst til dig.

Hvis du har fulgt pakken via tracking og ser, at den er klar til afhentning i en GLS pakkeshop, kan du nemt hente den der.

Alt, hvad du behøver at medbringe, er dit trackingnummer og en gyldig form for ID.

 

Vores største bekymring er, at din pakke ankommer til dig intakt og uden skader.

Afhængigt af de varer, du har købt, vil de blive pakket enten i en boblekuvert eller en papkasse for at sikre, at de når frem til dig i perfekt stand. Vi gør alt, hvad vi kan for at beskytte dine varer under fragten.

I tilfælde af at dine varer skulle blive beskadiget under fragten, vil vi gerne vejlede dig i, hvordan du kan håndtere situationen.

Du kan følge vores procedure, som beskrives i afsnittet “Jeg har modtaget et ødelagt produkt / min pakke er ødelagt”.

 
Canva Design min 1

MANGLER DU STADIG SVAR ?

Hos Sportyfit er vi her for at hjælpe dig. Vi ved, hvor vigtigt det er for dig at få svar på dine spørgsmål.
Derfor har vi hos Sportyfit gjort det nemt for dig, du kan altid besøge vores FAQ-sektion for at finde svar på de mest almindelige spørgsmål.
Men hvis du stadig mangler svar, kan du kontakte os via telefon +45 71901148 eller e-mail
Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage fra kl. 9.00 – 15.00.