Træningsudstyr A-Z
B
T
Brands A-Z
Træningsmaskiner
Træningsmaskiner fra A-ZBrands
Brands A-ZGulv og Indretning
Gulv og Indretning fra A-ZBrands
Brands A-ZInspiration
Se alle vores guidesNo posts found.
INSPIRATION
INSPIRATION
INSPIRATION
Du går ind på dette link og køber en fragt til Kr.49,- og skriver i kommentarfeltet hvilken ordre vi skal sende igen. GLEMT AFHENTNING AF PAKKE
Vi beklager fejlen og vil gerne hjælpe dig med at løse problemet hurtigt og uden ekstra omkostninger for dig. Vi vil sørge for at rette op på fejlen inden for en dag eller to.
For at gøre dette kræver det kun tre enkle trin fra din side (og du behøver ikke engang kontakte os):
Hvis du har modtaget den forkerte vare, kan du blot udfylde vores online returformular her og markere feltet “Forkert vare leveret”.
Vi modtager det forkerte produkt inden for 1-3 dage, og samme dag sender vi dig det rigtige produkt, så du kan have det inden for et par dage. Forkerte varer har højeste prioritet i vores returmodtagelse.
Desværre skal vi bede dig om at sende det forkerte produkt tilbage til os først, da vi har oplevet en stigende mængde af kunder, der tidligere har modtaget det rigtige produkt, men som ikke har returneret det forkerte produkt til os. Vi er lige så ærgerlige som dig over, at dette går ud over alle.
Vi dækker selvfølgelig alle fragtomkostninger.
Du bedes venligst sende en e-mail til os på info@sportyfit.dk, hvor du beskriver, hvad der er ødelagt, defekt eller smadret, samt vedhæfter et billede af produktet og emballagen.
Vi vil bestræbe os på at besvare denne mail så hurtigt som muligt i vores åbningstider og informere dig om, hvorvidt vi kan sende de berørte produkter.
Vores mål er at sikre, at du kan modtage de nye og forhåbentligt 100% intakte produkter inden for én eller to dage.
Det er ærgerligt, når man har set frem til at modtage en bestilling, og så viser det sig, at der er mangler i pakken. Vi beklager meget dette og håber på din forståelse.
Selvom vi har et stort lager med hurtige og effektive lagermedarbejdere, kan der desværre ske fejl i sjældne tilfælde. Vi vil dog sørge for at få løst problemet hurtigst muligt, da dette er noget, vi er kendt for.
Du kan kontakte os ved at sende en e-mail eller ringe til os og oplyse dit ordrenummer, navnet på det manglende produkt og eventuelt vedhæfte et billede af leveringen, hvis det vil hjælpe processen. Vi vil derefter straks sende det manglende produkt til dig, så du kan have det i morgen.
Vi vil også internt undersøge, hvad der kan have forårsaget fejlen, så vi kan undgå det i fremtiden.
Det er vigtigt at bemærke, at tidsvinduet for at annullere eller ændre din bestilling er relativt kort, når vi har meddelt dig, at den er ved at blive pakket og sendt fra vores lager. Hvis du ønsker at foretage ændringer, skal du kontakte os hurtigst muligt. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker, før pakken afsendes.
Når du har modtaget en e-mail med beskeden “Din ordre er nu pakket”, betyder det desværre, at det normalt ikke længere er muligt at ændre eller annullere din bestilling. På dette tidspunkt er pakken ofte allerede afhentet af vores logistikpartner og på vej til dig.
Hvis pakken allerede er afsendt, kan du selvfølgelig altid returnere den, når du har modtaget den. Vi vil gerne hjælpe dig på den måde, der passer bedst til dig.
Hvis du har fulgt pakken via tracking og ser, at den er klar til afhentning i en GLS pakkeshop, kan du nemt hente den der.
Alt, hvad du behøver at medbringe, er dit trackingnummer og en gyldig form for ID.
Vores største bekymring er, at din pakke ankommer til dig intakt og uden skader.
Afhængigt af de varer, du har købt, vil de blive pakket enten i en boblekuvert eller en papkasse for at sikre, at de når frem til dig i perfekt stand. Vi gør alt, hvad vi kan for at beskytte dine varer under fragten.
I tilfælde af at dine varer skulle blive beskadiget under fragten, vil vi gerne vejlede dig i, hvordan du kan håndtere situationen.
Du kan følge vores procedure, som beskrives i afsnittet “Jeg har modtaget et ødelagt produkt / min pakke er ødelagt”.
Tilmeld dig nyhedsbrevet
PRODUKTER
Træning
Sport & Fritid
Sundhed
Outdoor
Vandsport
INFORMATION
SPORTYFIT.DK APS
Nr. Bjertvej 103
6000 Kolding
info@sportyfit.dk
CVR 38749250
Tlf: +45 71901148
Telefontid: Mandag til Torsdag fra kl. 10.00 – 15.00
LEVERING & RETUR
FAQ
TEKNIK & E-HANDEL
Log ind
Opret en kundekonto